Ceramah Hishamudin Rais ; mari kita dengar ramai ramai.

Ada orang kata, geng Hishamudin Rais ni ada acara pijak quran.

Ada orang kata dia pun sama.

Ada orang kata dia pegang tasbih juga?

Macam macam kata kata orang.

Cuma, kata kata dia adalah dalil kejernihan atau kekotoran hatinya.

Gambar dari : mStar Online

Dengarlah sama sama. Bersih ke tidak hati kawan baik Anwar Ibrahim ini…..

Nak tahu di mana boleh jumpa, pergi ke rice cooker di Central Market, mungkin ada diorang di sana.

Kawan saya cakap di sana ada jual air kencing syaitan.

Peliknya beliau tidak mengundi tetapi dia suka pembangkang dan berceramah untuk runtuhkan kerajaan ?

nak demonstrasi sampai kerajaan runtuh atau turun !!!!

Memang ada geng indie ni jenis anarki tak sukakan politik dan anti kerajaan….

Mungkin jenis ini kot Hisham ini.

Moga Allah ubah hati Hisham perjuangkan agama bangsa satu hari nanti melalui apa jua parti yang boleh membela nasib agama bangsa dan negara…

Klik di bawah video ceramah pertama kali juga saya dengar selepas bertahun lama mengenali nama beliau !

http://naspazi.multiply.com/video/item/86

Video ini bukti ajakan terbuka meruntuhkan ( menjatuhkan ) Kerajaan dengan nama kempen menurunkan minyak, yang akhirnya berakhir dengan londeh dan jilat dihidangkan kepada hadirin hadirat kempen tersebut.

Minyak naik , adakah kita kena ‘naik minyak’ jatuhkan kerajaan ?

Mari kita baca doa ini : Auzubillahi minassyaitan Nirrojim – sebelum tengok ceramah ini, biar syaitan dan konco syaitan tak memasuki hati dan fikiran kita.

Macam kempen ajak ke Fun Fair sahaja ceramah Hisham ini ! Nak dengar pula ceramah Amin Iskandar – si penulis suka zakar menzakar tapi dia tak selucah Raja Petra dan Hishamudin sendiri…..Tahap amatur katakan.

OK.salam semua.

~ by penulis blog on July 31, 2008.

2 Responses to “Ceramah Hishamudin Rais ; mari kita dengar ramai ramai.”

  1. Ambo bersetuju dengan tuan, dulu ambo kagum juga dengan Hihamudin ni.. Tapi sekarang dah hilang hormat pada dia, juga pada Raja Petra..

    Kerana apa? Tulisan mereka semakin mengarut! Lucah dan kotor.. Ambo pun ada tak setuju dengan BN tapi kenalah rasional.

    Nak beri nasihat atau ilmu biarlah beradab.. adab sebagai Melayu dan adab sebagai orang Islam. Tulisan mencerminkan peribadi, tulisan kotor.. tuan punya tak tahulah.. Wallahu’alam

  2. doh sek umno bahang banyok ngak duit rakyat,,
    bengong ke naper mung ning?

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: