TUN MAHATHIR akan masuk PAS ?

Dalam politik semua tidak mustahil.

Politik mungkin semua perkara.

Perkara tidak mungkin pun boleh dimungkinkan.

Lihat ulasan dan andaian jika Tun Mahathir masuk PAS.

Artikel yang patut diberi kredit kerana membahaskannya dengan jujur.

Ini blog tersebut : http://telaahpolitik.blogspot.com/2008/11/bagaimana-kalau-dr-mahathir-sertai-pas.html

 

Rasanya adakah Tun masuk PAS atau tidak tidak penting.

kerana ia tidak akan mengubah apa apa kecuali persepsi negatif semakin bertambah terhadap PAS bahawa mereka parti SAMPAH Malaysia kerana menerima semua yang telah dibuang dari parti orang lain.

Sampah tetap akan busuk walau ditutup dengan wangian sekalipun….

~ by penulis blog on January 2, 2009.

6 Responses to “TUN MAHATHIR akan masuk PAS ?”

  1. Setuju Mahathir masuk PAS. Boleh dia menghayati Islam yang sebelum ini beliau agak ketinggalan dan ‘terlupa’.

  2. jangan masuk PAS lah..
    Masuk UMNO baliklah🙂

    p/s:Amaran Kepada Pemimpin Melayu

  3. kalau dr m masuk pas, macam nak rak lah puak pas puja nanti. apa yang depa kutuk dr m sebelum ni habis dilupakan atau buat-buat lupa.

    tapi kalau dr m masuk umno balik (dah masuk pun), sure puak pas kutuk balik.

    maknaya semua ni tak ada kena-mengena dengan islam pun, politik saja.

  4. semuany mainan politik..

  5. salam teman semua…
    minta tolong klik link dibawah….
    dari klik tersebut dapat jugak saya 10 sen…
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
    tolong yer… terima kasih

  6. kalau beliau diterima masuk PAS saya akan keluar….

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: