Presiden PAS sudah menanggalkan serban, bertopi pula sekarang kerana Anwar ?

[DPP+35.jpg]

Maaf. Saya sekadar membuat tajuk untuk menarik minat anda sahaja. Bukan untuk menghina atau memperlekeh.

Gambar berserban sudah biasa dilihat. Dan gambar ini antara gambar jarang dilihat. 

Sejak akhir akhir ini Presiden PAS jarang bercakap terutama isu isu berkaitan agama seperti Zulkifli Nordin yang mengkritik di parlimen baru baru ini.

Sikap tersebut dikesali ramai pihak termasuk ahli parti PAS sendiri….

Mungkin beliau ada sebab mengapa beliau lebih banyak berdiam. Tetapi bukankah wajib berkata jika berdiam boleh mengundang bala untuk agama ?

Begitu juga ramai orang diam apabila semakin hari semakin banyak hak hak Melayu disentuh oleh luar dan dalam BN sendiri. Sedangkan Melayu dalam kelayuaan dan kepenatan lantaran bergaduh sesama sendiri.

Ada baiknya deklarasi Janda Baik ini ( klik )  dibaca untuk perpaduan kita semua…

Mudah mudahan beliau ada membaca coretan saya dengan tajuk yang menggunakan nama jawatannya ini !!!

~ by penulis blog on October 28, 2008.

7 Responses to “Presiden PAS sudah menanggalkan serban, bertopi pula sekarang kerana Anwar ?”

  1. Hello sedara..
    Saya bukan minat politik, tapi cara saudara menulis, membuat saya meluat.. nampak sangat sokong BN. Tajuk blog saudara sendiri berkata “Baca & Guna Hati & Minda Sebelum Percaya !”

    Saudara baca, dan dan guna hati sahaja … tapi minda kosong!!
    Apa salahnyer kalau seorang lelaki muslim tu tak pakai serban! bukannya aurat, lagi pon topi yang dia pakai tu pon topi pegi kebun..

    pikir pikirlah.. sebelum menulis.

  2. releks la..,
    g la check..
    nak tau orang tu sokong BN ker Sokong PR ker..

  3. Sekadar ingat mengingati antara satu sama lain… Saya nampak perjuangan PAS dah lari benar dari dasar parti..Mengapa ?? Keduniaan sudah mula menampakkan barah dalam PAS? Pada hemat saya dalam PR..PAS yg banyak sekali menanggung kerugian. Umpama kalau float saham PAS, PKR dan DAP.. maka yg merudum setiap hari adalah saham PAS manakala saham DAP yg terus memuncak naik..sapa tipu sapa ni??

    Tak kisahlah kalau nak dikatakan komen saya ni lebih bermirip kpd UMNO tetapi dalam PR..PAS tersangat rugi dari segala segi..kalau pemimpin PAS terus terlena dibuai mimpi dan ulikan Anwar, maka tidaklah mustahil PAS akan mengalami kekalahan teruk dalam PRU13…

    Kenapa?? Tak Percaya?? Tunggu dan lihatlah..

  4. aahh,,..yang aku tahu UMNO memang bangang..bodoh macam sial..tulislah apa ko nak tulis..

  5. wei, apela bangang ko ni kan, najis, fuck lah, sume tu serban pun jarang pakai, xde plak salah, bodo la koni , buat blog sekadar tambah saham masuk nerake je, meluat dowh, bukan haji hadi pakai skirt ke , suar pendek ke, @ boxer, budus,,,,,,

  6. memang betul pun tajuk tu. kita ambil contoh mudah lah. sebiji depan mata.

    masa three stooges (anwar, hadi awang dan kit siang) buat press conference nak tubuh pr, siapa yang cakap pas tak akan menubuhkan negara islam?

    anwar yang cakap kan? awat hadi awang tak cakap? siapa yang lebih islam, anwar atau hadi awang? sudah tentu hadi awang, pasal dia dari parti pas (ehem, ehem). jadi dia lah yang kena cakap. awat dia membisu saja?

    nak kuasa punya pasal, sanggup diperkudakan oleh anwar ibrahim. tapi depan melayu, hadi awang cakap lain pula kot?

    itulah salah satu contoh (metaphora) yang hadi awang dah buang serban, pakai topi pula kerana anwar ibrahim.

  7. salam teman semua…
    minta tolong klik link dibawah….
    dari klik tersebut dapat jugak saya 10 sen…
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
    tolong yer… terima kasih

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: