Anwar puji Pak Lah pujuk sertai Pakatan Rakyat ?

– Berita dari Mstar melaporkan nada Anwar memuji Pak Lah dengan begitu tinggi sekali. Dan tidak jelas lagi kenapa pujian itu dibuat di saat saat Pak Lah sedang meniti saat saat terakhirnya ( baca : atas kertas ) sebagai PM.

– Belum sempat Najib dinobatkan sebagai PM, sudah ada berbagai cerita sensasi keluar. Biasalah half truth dan zero truth disebarkan untuk dibaca dan diyakini pembaca agar BN / UMNO akan berkubur selama lamanya.

– Rupanya taktik Pak Lah mengumumkan pengganti lebih awal adalah langkah bijak demi mengelakkan terus diganggu dengan serangan liar pembangkang sehingga tidak dapat menumpukan perhatian lagi mentadbir kerajaan dengan berkesan.

– Hari demi hari Anwar semakin menjunam ke bawah selepas negeri PR memerintah masih lagi berlagak pembangkang di negeri yang mereka pegang… Maksudnya : tidak ada apa apa kejayaan selama setengah tahun menjadi ke RAJA an ….

Lihat berita tersebut di link bawah :

http://www1.mstar.com.my/cerita.asp?file=/2008/10/14/mstar_berita/20081014073629&sec=mstar_berita

~ by penulis blog on October 14, 2008.

3 Responses to “Anwar puji Pak Lah pujuk sertai Pakatan Rakyat ?”

  1. Dia kenyit mata ka ?

    Macam nak goda perempuan main kenyit kenyit macam tu…

    Takkan lelaki nak kenyit juga kot…

    Anwar rasa dia tak akan selamat di bawah Najib…Mungkin dia lebih awal lari dari Mahathir..

    Tapi Najib pun dah disuruh asingkan diri dari orang orang sekeliling..

    apa maksud tu ?

    Harap fitnah tak akan membentuk persepsi salah…..

  2. Anwar sudah akui sukar memujuk MP BN kerana pelan peralihan kuasa ini.

    Mungkin sekali lagi nasib tak menyebelahinya !

  3. salam teman semua…
    minta tolong klik link dibawah….
    dari klik tersebut dapat jugak saya 10 sen…
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
    tolong yer… terima kasih

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: