Azmin Ali merajuk hingga letak jawatan ?

Saya pernah terbaca Anwar ada marahkan Azmin dalam blog yang saya juga belum jumpa di mana tempatnya.

Saya juga terbaca artikel Azmin dan Husam dan gosip penulis mengatakan bahawa Azmin sudah disisihkan selepas kehadiran Husam Musa yang sanggup bersama Anwar hingga ke Dubai.

Gambar di bawah mungkin ada kebenaran gosip di atas dan bawah barangkali :

 

[2.jpg]

Azmin seolah olah berkecil hati dengan Anwar dan sedang merancang barangkali tindakan nekad tindakannya tersebut. Raja Petra kalau membuat kesalahan turut mengatakan alasan hack sebagai penyelesai masalah mereka begitu juga Halimah Ali baru baru ini yang menuduh hacker menceroboh emailnya sehingga tersebar email memohon derma dari beliau.

Berita tentang kecil hati Azmin hingga nekad letak jawatan dalam parti seperti berikut :

 


 Adakah benar maklumat yang disiarkan di laman Azmin Ali ini yang disiarkan pada pagi ini 29 September 2008 jam 1:20 pagi.

Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabagsa dan Ahli Parlimen Gombak. Saya sudah bosan.

Anda boleh merujuk di http://blog.azminali.com/

Posting ini telah diubah pada pukul 2.05 seperti berikut:-

Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat berkuat kuasa hari ini, Isnin 29hb Sep 2008. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabangsa dan Ahli Parlimen Gombak. PC akan menyusul.

Perkataan saya sudah bosan diganti dengan perkataan PC akan menyusul.

Posting ini telah didelete pada pukul 2.29 pagi. Kenapa?

Pihak kami juga sedang mengesan seorang forumer yang mengunakan nama airsejuk yang mendaftar sebagai ahli TKO pada pukul 1.40 pagi semata-mata untuk membuat posting perkara ini. Dia membuat posting di TKO pada pukul 1.52 pagi (sila rujuk di sini)

Mengikut telahan pihak kami, airsejuk adalah individu yang mengetahui sebalik kejadian ini dan sengaja membuat posting untuk memaklumkan kepada semua orang tentang perkara ini. Kami masih membuat siasatan terperinci.

Walaupun dipadam pihak kami sempat capture skrin untuk paparan tersebut. Sila lihat di bawah:-


Klik pada gambar untuk paparan jelas.

Selain pihak kami paparn ini juga dicapture oleh forumer di laman ini. Sila lihat di sini —>Klik

Terdapat 3 komen sebelum posting ini dipadam.

Komen 1
Monday, September 29, 2008 2:00:29 AM (Malay Peninsula Standard Time, UTC+08:00)
Insyallah..Yang terbaik buat sedara.

Kepada Sedara Azmin Ali…..semoga suksess dalam perjuangan.Terima kasih atas usaha dan pengorbanan anda…

jasa anda dikenang.

patah tumbuh hilang berganti….

Serumpun lidi takkan dapat dipatahkan…lain la sebatang lidi…

Adakah Azmin Ali next MB selangor?…
Mr Green

Komen 2
Monday, September 29, 2008 2:04:19 AM (Malay Peninsula Standard Time, UTC+08:00)
Sdr. Azmin..
Apa reasonnya? kita menunggu berita dari sdr sepenuhnya.
Mr Blue

Komen 3


Jam 3.31 pagi – dah masuk main silap mata!!! Posting baru penafian pula

Saya ingin memaklumkan disini bahawa berita tentang perletakkan jawatan saya sebagai Naib Presiden PKR yang telah digembar-gemburkan adalah palsu dan merupakan satu cubaan untuk mengsabotaj diri saya dan Parti Keadilan Rakyat. Saya masih lagi sebagai Naib Presiden PKR dan ahli parlimen Gombak dan ADUN Bukit Antarabangsa. Harap Maklum.

Azmin Ali.

Entahlah nanti ada yang jadi gila…….

Kalau sabotaj mecaman boleh dalam blog sendiri ada terpampang. siapa yg boleh ekcess web orang lain. ape hal lak Yb azmin ni. dah jadi ezam ke. 

 

sumber : Blog Jamil Kucing

 

Namun akhirnya  berita tersebut telah bertukar. Mungkin selepas raya ada ‘hadiah’ berharga untuk Pak lah barangkali dengan lompatan demi lompatan dari PKR menuju parti Umno atau PAS.

Siapa tahu ? bukankah Allah Maha Berkuasa ?

Akhirnya jika benar terjadi demikian maka PKR akan karam terlebih dahulu…..

~ by penulis blog on September 29, 2008.

 
