Husam berkahwin dengan Cina Singapore @ Pro Anwar ?

Blog Jentayu memang menggemparkan akal saya. Sebagai orang kelantan yang ada juga tidak tahu kisah orang popular kelantan bernama Husam.

Apa yang saya nampak ada sesuata ‘ bau kurang enak’ di antara fakta fakta yang baru ditemui dengan fakta fakta lama dalam minda saya.

Dalam PAS Husam sangat menyokong gerakan membentuk pakatan biarpun tidak sama ideologi. Ini juga menimbulkan kemarahan ulama PAS sendiri kerana menjadikan matlamat menghalalkan cara seolah olahnya.

Harap tidak ada sebarang ‘ bau tidak elok’ sebenarnya jika perkara ini diteliti. Adakah jaringan Yahudi Nasrani sudah ‘menjalar ‘ masuk ke dalam PAS dan menjawat Naib Presiden PAS sekarang ?

Ya Allah tolong bukakan persoalan ini kepada kami ….

Oh ya, Husam juga belajar di UM ! sama dengan Anwar. Adakah ???????

Menariknya Husam sangat istimewa sekarang ini di sisi Anwar dan juga Amin Iskandar dan juga Malaysiakini hinggakan Malaysia Today tidak pun menyerang Husam seperti mana menyerang ahli PAS yang lain.

Adakah …..

Adakah ????

Saudara / i ada jawapan tolong komen di ruang kecil di bawah …..mungkin ada maklumat membantu kita semua.

[husam+dan+keluarga.jpg]

~ by penulis blog on August 2, 2008.

5 Responses to “Husam berkahwin dengan Cina Singapore @ Pro Anwar ?”

  1. buat pe la awak ni dok memecah belah orang je…

  2. Eh….Dato’ Husam kahwin 2.

    Bagus tu, tambah bini, bermakna tambah rakyat dan sekali gus tambah pengundi serta ahli PAS.

  3. amende ngate ngarut ngambang ning..
    sakit paler ker?
    bahang panadol lebih dos ni

  4. jangan le memfitnah orang terutama di bulan puasa ni,,,,secara peribadinya,saya tetap menyokong beliau,dengan gaya ucapan Dato Husam, yang matang dan profesional….

  5. yang pakai baju hijau tu bukan bini dia tetapi mak mertua dia aku tahu aku anak saudara beliau

Comments are closed.

 
